Eduardo Mendoza, Xulia Alonso y Colm Tóibín, premios San Clemente


Eduardo Mendoza, Xulia Alonso, y Colm Tóibín han sido los ganadores de la XVII Edición del Premio Literario Arcebispo Juan de San Clemente, que ha sido fallado en Santiago por los alumnos de siete institutos.
En gallego el jurado otorgó el premio al trabajo titulado Futuro imperfecto, de Xulia Alonso, publicado por Editorial Galaxia, mientras que el galardón en lengua castellana fue para la obra Riña de gatos, de Eduardo Mendoza, publicado por Editorial Planeta. El premio para lengua extranjera lo obtuvo Colm Tóibín por su obra Brooklin, editada por Lumen.
El jurado que otorgó los premios estaba formado por alumnos de otros institutos de Melide (A Coruña), A Carballeira (Ourense), Aquis Celines de Caldas de Reis (Pontevedra), Enrique Murais, de A Ponte Nova (Lugo); Ramiro de Maeztu, de Madrid; Santa Comba Dao (A Coruña) y el propio IES Rosalía de Castro, de Santiago de Compostela.
El autor sueco Henning Mankel, Inma López (gallego) e Ignacio M. Pisón (castellano) fueron los galardonados en la anterior edición de estos premios.

Posted on 20 Xuño, 2011, in Escritores, Novas and tagged , . Bookmark the permalink. 1 comentario.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

w

Conectando a %s

%d bloggers like this: