Almas grises de Philippe Claudel


O novo libro está escrito polo francés Philippe Claudel e con él gañou o premio Renaudot e foi elexido libro do ano pola revista Lire. É unha novela curta e está narrada en primeira persoa por un policia retirado que quere contar o que lle “roe el corazón desde hace veinte años”. Os feitos ocorren nunha pequena localidade francesa que vive a Primeira Guerra Mundial como ruido de fondo (sonidos de explosións e soldados de paso). Aparece unha nena de 10 anos morta e o narrador (un policia retirado) vai lembrando o que pasou neses días e presentando unha serie de personaxes coas súas miserias e as “almas grises” torturadas polo mal. Semella que so as mulleres teñen a alma de outra cor e que ninguén é bo sempre, que ninguén é malo sempre.

Estilo duro, frases curtas, imaxenes moi expresivas sen florituras. O lector ten que estar atento, sacar conclusións porque o autor tratanos como adultos ¿estaremos en situración dunha resposta?

“tosía cada treinta segundos, con una tos que venía de muy lejos, para anunciar que los momentos felices tenían un final, y los cuerpos también”

“Fuera, la nieve caía con fuerza y chocaba contra los cristales de la ventana como si quisiera escribir palabras que se deshacían apenas formadas y fluían en rápidas líneas, como lágrimas por una mejilla ausente”…

“Una vez más, remonté el curso de los años, para acabar donde siempre. Conozco bien el camino. Es como volver a tu propio país”

Outros libros que atoparedes na biblioteca:

La nieta del señor Linh e El informe de Brodeck


Posted on 12 Abril, 2011, in Club Forum tardes and tagged , . Bookmark the permalink. 2 Comentarios.

  1. El agua fluye sin descanso. Una esquina de la manta permanece sumergida en la corriente, que la agita, tira de ella, la suelta, haciendo que parezca una mano que lleva el compás, que se hunde y reaparece. Pero eso el juez no lo ve.
    ¡¡Uno menos, señor Fiscal!!
    Seguiremos leyendo…

  2. AlMAS GRISES.
    PHILIPPE CLAUDEL.
    El gris es el tono dominante, pero no es el gris de la muerte, ni el del duro clima invernal, ni siquiera el de la cobardía, si no el gris en que se desenvuelve la condición humana.
    Belle de Jour, Clèlis y Lisia eran como tres encarnaciones de la misma alma, un alma que había dado a los tres cuerpos que había revestido una misma sonrisa, una dulzura y un fuego que no se parecían a ningún otro.
    “Lo he dicho todo lo he confesado todo”
    “Ya era hora”
    “Ya puedo reunirme contigo”
    “Una novela poderosa y perturbadora, oscura y fascinante”
    Mi opinión: Podía ser más larga.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: