La ciudad y los perros de Mario Vargas Llosa


O libro co que comenzamos o ano é “La ciudad y los perros”, a novela que lle trouxo a fama e o son de escritor reputado xa que se lle concedeu o premio Biblioteca Breve e o Premio da Crítica.

Inspirouse nas experiencias que atravesou perante o seu paso por un colexio militar. En base a estas lembranzas construe un relato onde non faltan as cuestións morais, a violencia de balde nun contexto educativo, a tensión dramática, ese xeito de entender o concepto de virilidade.

As personaxes son humilladas e castigadas pero teñen ilusións, anhelos e amorio. O problema ven cando asasinan ao Esclavo, amigo do alter ego do autor: o poeta

Biografía do autor

Entrevista tras coñecer a concesión do Nobel

A Lima que el reflexa na súa obra

Fragmentos da súa obra

Mapa

“Cava sintió frío. Los baños estaban al fondo de las cuadras, separados de ellas por una delgada puerta de madera, y no tenían ventanas. En años anteriores, el invierno sólo llegaba al dormitorio de los cadetes, colándose por los vidrios rotos y las rendijas; pero este año era agresivo y casi ningún rincón del colegio se libraba del viento, que, en las noches, conseguía penetrar hasta en los baños, disipar la hediondez acumulada durante el día y destruir su atmósfera tibia. Pero Cava había nacido y vivido en la sierra, estaba acostumbrado al invierno: era el miedo lo que erizaba su piel”

Posted on 24 Xaneiro, 2011, in Club Forum tardes, Obras and tagged , . Bookmark the permalink. Deixar un comentario.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: